Thursday, June 3, 2010

idop.idop.

kite slalu nk org laen jadik ape yg kite nk diorg jadik
tapi kite sndr xpenah nak jadik ape yg diorg nk kite jadik
mmg idop nie memelikkan

11 comments:

  1. pembace belog andaJune 4, 2010 at 8:18 PM

    jadilah diri kite sendiri...
    sume org akan cube menerima kita...

    ReplyDelete
  2. kalo ad orang terima, untung lah..
    kalo xde??haa..camne nk wat tu..haha..

    ReplyDelete
  3. pembace belog andaJune 6, 2010 at 9:55 PM

    kite teroskan je ngan cara kita..asalkan cara kite tu tak mendtgkan keburukkan dan musibah pada orang keliling...

    memang pyh nak puaskan haty SEMUA org kan? ;)

    ReplyDelete
  4. btol2 tapi den tgh xpuas ati ni?
    sape kah anda yg sbnr ny?haha.. =P

    ReplyDelete
  5. pembace belog andaJune 10, 2010 at 10:00 PM

    x puas aty?

    ala, setan je sume tuh..

    aku kwn kepada kwn ko....

    ReplyDelete
  6. huhu..cam taw je sape ko ni?
    penggunaan perkataan yg bese di lihat..haha..

    ReplyDelete
  7. pembace belog andaJune 20, 2010 at 12:37 AM

    salam world cup..

    ko taw sape aku? wah! xmungkin ko taw sbb aku kwn kpd kwn kau...

    ReplyDelete
  8. haha..ye ea? abes sape ko yg sbnrnya? xbaek simpan rahsia sorg..haha..

    salam berkenalan ( wekkk..geli ak nak tulis)..
    wakakak..

    ReplyDelete
  9. pembace belog andaJune 21, 2010 at 5:24 PM

    betul la..x mungkin ko kenal..aku jumpe blog ko drpd kosmet ko lah..dun wori, aku bukan penjenayah ciber ke hape..hahaha...

    yeh! salam berkenalan..nak gely hape..lex aje!
    :D

    ReplyDelete
  10. haha..orait2..btw, camne ko taw dak tu kosmet ak?
    sape?

    ReplyDelete
  11. pembace belog andaJune 21, 2010 at 5:28 PM

    hahaha...mesty lah..dah kosmet kau ko member haku...haha..

    ala, perlu ke gtaw..tape, antara blogger dak kos la..

    ReplyDelete